Siemens-Media-Award-2025_original.png

Siemens Media Award 2025: Siemens oceňuje novináře a tvůrce obsahu

19.2.2025
  • Téma letošního ročníku Siemens Media Award: "Technology with Purpose"
  • Kvalifikují se příspěvky vydané v období únor 2024 až únor 2025
  • Slavnostní předání cen se uskuteční ve Vídni 23. května 2025
  • Soutěž je otevřena mediálním profesionálům a tvůrcům digitálního obsahu
  • Příspěvky do soutěže lze zasílat do 10. března 2025 na adresu: mariana.kellerova@siemens.com

Společnost Siemens vyhlašuje výzvu k podávání přihlášek do regionální soutěže Siemens Media Award 2025, která se koná v devíti zemích střední a východní Evropy (Rakousko, Chorvatsko, Maďarsko, Polsko, Srbsko, Slovensko, Česká republika, Bulharsko a Slovinsko). Soutěž je určena novinářům z tištěných a digitálních médií a také tvůrcům obsahu pro sociální sítě.

Do soutěže je možné přihlásit vstupy na téma „Technology with Purpose“, které byly zveřejněny období od 1. února 2024 do 28. února 2025.

Soutěže se mohou účastnit reportéři z tištěných médií, zpravodajských agentur, rozhlasových, televizních a zpravodajských portálů, stejně jako blogeři, youtubeři a další influenceři a tvůrci obsahu na sociálních sítích. Mezinárodní porota vybere pět nejlepších přihlášených prací. Vybrané příspěvky z jednotlivých zemí se kvalifikují přímo do finále, které proběhne ve Vídni 23. května 2025.

Součástí finále je cesta do Vídně s ubytováním v hotelu, slavnostní večer a vstupenky na vyhlášený vídeňský ples pro mediální profesionály Concordia Ball. Na galavečeru organizátoři vyhlásí hlavního vítěze soutěže, který jako hlavní cenu získá zájezd na Salcburský hudební festival pro dvě osoby.

Příspěvky do soutěže lze zasílat do 10. března na adresu: mariana.kellerova@siemens.com, do předmětu zprávy je vhodné uvést Siemens Media Award 2025.

Více informací o soutěži (v angličtině) je k dispozici zde

 

Sdílet článek
Siemens Česká republika
Siemens Česká republika patří mezi největší technologické firmy v České republice a již 135 let je nedílnou součástí českého průmyslu a zárukou inovativních a udržitelných technologií. Se svými více než 7 tisíci zaměstnanců se řadí mezi klíčové zaměstnavatele v Česku. Portfolio Siemens pokrývá řešení pro průmysl, distribuované energetické systémy, veřejnou infrastrukturu a technologie budov. Odděleně vedené společnosti Siemens Healthineers a Siemens Mobility působí na trhu energetiky, zdravotnických technologií a kolejové dopravy. Český Siemens je průkopníkem v oblasti průmyslové digitalizace a automatizace a inteligentní infrastruktury, v jejichž rámci přináší zákazníkům komplexní digitální produkty a služby. Více informací na www.siemens.cz.
Koncern Siemens AG
Siemens AG (Berlín a Mnichov) je přední technologická společnost zaměřená na průmysl, infrastrukturu, mobilitu a zdravotnictví. Cílem společnosti je vytvářet technologie, které mění každodenní život miliard lidí. Spojením reálného a digitálního světa umožňuje Siemens svým zákazníkům urychlit digitální transformaci a přechod k udržitelnosti. Díky tomu jsou továrny efektivnější, města obyvatelnější a doprava udržitelnější. Siemens také vlastní většinový podíl ve veřejně obchodované společnosti Siemens Healthineers, předním světovém poskytovateli zdravotnických technologií, který utváří budoucnost zdravotní péče. Pro každého. Všude. Udržitelně. Ve fiskálním roce 2024, který skončil 30. září 2024, dosáhla skupina Siemens tržeb ve výši 75,9 miliardy eur a čistého zisku 9 miliard eur. K 30. září 2024 zaměstnávala společnost na celém světě přibližně 312 000 lidí. Více informací na www.siemens.com.

Siemens, s.r.o., Corporate Communications
Kontakt pro média: Mariana Kellerová
+420 602 403 594
mariana.kellerova@siemens.com

Pro ostatní informace kontaktujte naše kontaktní centrum:
+420 800 90 90 90
siemens.cz@siemens.com

Připojte se k nám na Facebooku www.facebook.com/SiemensCzech nebo na X @SiemensCzech.

Další tiskové zprávy

Respektujeme vaše soukromí

Kliknutím na tlačítko „Souhlasím s použitím cookies" souhlasíte s uložením souborů cookies ve vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití stránek a pomoci nám k dosažení lepších výkonnostních a marketingových výsledků.

Více informací a nastavení